Hiba, probléma bejelentő
Ha bármilyen kérdése van, vagy a megvásárolt termékkel problémája van, elromlott, nem megfelelően működik, akkor a következő linken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot, vagy írjon e-mailt a diagnoweb@gmail.com e-mail címre.
Minőségi kifogás, hiba bejelentő űrlap
48 órán belül fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot!
A termék hibája esetén, meghibásodása esetén közvetlenül a márkaszervízhez is lehet fordulni! Az ügyintézéshez a vásárlást igazoló számla megléte szükséges!
A gyártók változó idejű garanciát (jótállást) nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Ezt a jótállási jegyen írják le, illetve a agyar nyelvű használati leírásban. Ez a garancia általában 12 hónap vagy több, de ez forgalmazóként változhat. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel.
Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság nyilvántartásba vette az áruház üzemeltetőjét, kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele céjából történ adatkezelés. hibás termékek javításához, reklamációkhoz szükséges adatok kezelése miatt.
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-79062/2014.
Vitarendezés a fogyasztó és vállalkozás közötti határon átnyúló, online ügyekben.
http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm
http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/269-Online-vitarendezes
http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas.html