Rendelés teljesítés, ÁSZF
1. Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) bevezetése
Az ÁSZF célja a tárgyi hatálya alá tartozó szolgáltatásra és annak igénybevételére vonatkozó egységes feltételrendszer rögzítése, valamint a vevők és eladó (webáruház) közötti jogviszony szabályozása. A szerződéskötés nyelve magyar. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Az ÁSZF pdf formátumban letölthető.
2. A vásárlás menete
A vásárláshoz a Vásárlónak regisztrálnia kell. Ezért a regisztrációs mezőket ki kell tölteni, válassz felhasználó nevet és jelszót!
Ahhoz, hogy a kiválasztott terméket megrendelje, vagy előrendelje, nem kell mást tennie, minthogy a termékek alatt levő Kosárba ikonra kattint. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül. A termékről fotókat is közzéteszünk, azonban a termékképek, csak illusztrációként szolgálnak, így azok eltérhetnek a valóságtól. A gyártóknak lehetőségük van módosítani termékeik kinézetét, felépítését.
Ezt követően választhat, hogy folytatja a vásárlást és újabb termékeket helyez a kosarába, vagy a már kiválasztott terméket megrendeli és továbblép a fizetéshez. A megrendelés közben a vevő a már kosárba helyezett terméket kiveheti, törölheti a kosárból, mnódosíthatja a megrendelni szándékozott áru mennyiségét! A hatályos jogszabályi rendelkezés szerint, ha az elektronikus úton kötött szerződés a fogyasztó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.
A megrendelés véglegesítéséhez kattintson a Tovább a rendelés véglegesítéséhez ikonra. A kosár funkciót áruházunkba való belépés nélkül is használhatja, de rendelni csak abban az esetben tud, ha áruházunkban regisztráltatja magát, és bejelentkezik a rendszerünkbe.
A megrendelést követően a szerverünk egy automatikus válaszlevelet küld a megrendelő részére, melyben értesítjük, hogy a megrendelést vállalkozásunk fogadta. Ez a válaszüzenet nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, a szerződés létrejötte az automatikus válaszlevél elküldésével nem állapítható meg. A megrendelés fogadását, és feldolgozását követően egy újabb elektronikus levélben értesíti a megrendelőt ennek tényéről. Amennyiben társaságunk a megrendelést teljesíteni tudja, úgy ennek feltételeiről a második e-mail üzenetben vagy telefonon értesítjük. A megrendelés teljesíthetősége esetén, a szerződés ez utóbbi elektronikus üzenet elküldésével jön létre, és írásban foglaltnak minősül, de azt nem iktatjuk, nem őrizzük meg. A beérkezett rendelések feldolgozása után Önt egy újabb e-mailben értesítjük a sikeres megrendelésről 48 órán belül, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók. Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 7 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár. Amennyiben a vásárló 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást, akkor mentesül az ajánlatti kötöttsége alól.
Tájékoztatom, hogy a webáruház a megrendelést törölheti egészen addig, amíg a fogyasztót nem tájékoztatja arról, hogy a megrendelését teljesítette és az adott terméket számára megküldte vagy az átvehető. Eddig az időpontig a felek között adásvételi szerződés nem jött létre.
A Vevő által hibásan megadott adatok (e-mail cím, telefonszám) pontosítását az Eladó - ha technikailag lehetséges - e-mail és/vagy sms küldésével kezdeményezi 1 alkalommal. Ha az e-mailre vagy sms-re nem érkezik válasz, akkor azt az Eladó elállásnak tekinti, és a rendelést törli a nyilvántartásából.
Adatbeviteli hibák javítására lehetősége van a vásárlónak a rendelés leadása után is. A vásárló tudja még a vásárlás véglegesítése előtt az adatbeviteli hibát korrigálni, megváltoztatni a szállítási adatokat, fizetési feltételeket, a megvásárolt termékek darabszámát módosítani ha az ügyfélszolgálati e-mail címünkre e-mailt ír (diagnoweb@gmail.com)
Végül a csomag elkészülte után még egy értesítést küldünk a kiszállításról.
Webáruházunkban található árak egy darab termékre vonatkoznak, és nem tartalmazza a szállítás díját. Csomagolási költséget a webáruház külön nem számol fel.
Minden visszaigazolt megrendelést 48-120 órán belül teljesítünk! Jelenleg a Magyar Postával szállítatjuk ki a megrendelt árukat.
SZÁLLÍTÁSI DÍJAK
Házhozszállítás
- 0-2 kg-ig 1.880 Ft.
- 2,1-5 kg-ig 2.880 Ft.
- 5 kg felett 3.880 Ft.
Postapontra, postára szállítva
- 0-2 kg-ig 1.480 Ft.
- 2,1-5 kg-ig 2.380 Ft.
- 5 kg felett 2.880 Ft.
Jelenleg 5 különböző módot kínálunk a megrendelt termékek átvételére:
- Házhozszállítás: a csomagot az Ön otthonába (vagy megadott címre) szállítjuk.
- Postán maradó: a csomagot az Ön által választott postára kézbesítjük.
- Posta pont: a csomagot az Ön által választott MOL töltőállomásra vagy Coop élelmiszerüzletbe kézbesítjük.
- Csomagautomata: a csomagot az Ön által választott Magyar Posta/ Foxpost által üzemletet csomagautomatába szállítjuk ki.
A webáruházban lehetőség van a Barion rendszeren keresztül bankkártyával fizetni. Ezt a rendszert a Barion Payment Zrt. üzemelteti, és a tudomására jutott adatokat az Adavédelmi szabályzatában meghatározott módon kezeli. A Barion Payment Zrt. tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi, a 2011-es Elektronikus Pénzről szóló EU direktíva és a 2013. évi CCXXXV. törvény alapján.
MNB Engedély száma: H-EN-I-1064/2013 | MNB E-pénz kibocsátó intézmény azonosító: 25353192
Adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-73794/2014
A hibás rendelést a vásárló e-mailben (írásban) visszavonhatja, törölheti, és a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
Értékesítés külföldre
Szolgáltató nem különbözteti meg az értékesítés során a Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárlókat.
A vállakozás a termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is, küldföldi címre nem vállal szállítást.
A Vásárló kérheti, hogy a termék szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Szolgáltató a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Szolgáltató számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyezetetett időpontig, Szolgáltató a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.
3. A webáruház üzemeltetője
Ha kérdése van, vagy további információra kíváncsi akkor vegye fel velünk a kapcsolatot a diagnoweb@gmail.com e-mail címen.
Kapcsolat: Nádasdi Sándor EV. Székhely: 6724 Szeged, Föltámadás u. 30. 2/9
Telefonszám: 06-30-758-6767
Vállalkozói igazolvány száma:31409890 Kibocsátó okmányiroda:Szeged Okmányiroda
Adószám:66065883-2-26
TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A tárhelyszolgáltató a rendelésekkel, termékekkel kapcsolatban semmilyen információval nem rendelkezik!
Tárhelyszolgáltató: Superwebaruhaz, contact(kukac)superwebaruhaz.hu
Név: Onlinex Solutions Kft
Székhely: 5600 Békéscsaba, Andrássy út 7. 2. em. 7.
Adószáma: 16701581-1-04
Cégjegyzékszáma: 04-09-014868
4. Fogyasztói jogok
Elállás (vételár-visszatérítési igény)
Internetes szerződések esetén főszabály: amennyiben a fogyasztó meggondolta magát, 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, de erről nyilatkoznia kell. Ezt a jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A csomag át nem vétele nem tekinthető elállásnak, így a vállalkozás követelheti a megrendelőtől a szállítás és a visszaszállítás költségét is.
Fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a fent megadott elérhetőségeink valamelyikére. Írásban történő elállás esetében elfogadottnak kell azt is tekinteni, ha a fogyasztó a határidő utolsó napján jelzi elállási szándékát. A vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül vissza kell juttatnia.
Elállás esetén az értékesítő köteles a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Így van ez akkor is, ha az áruházunka megrendelést nem tudja teljesíteni.
Elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a jogszabály azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni. A vevő számára a visszaszállítási költégegeket is megtéríti áruházunk. De elállás esetén a webáruház a szállítási módokhoz feltüntett, a vállalkozás által használt költséget téríti vissza csak a webshop.
A tartozékok és a garancialevél meglétét kéri vállalkozásunk. Ennek hiányában a vállalkozás értékcsökkenést (a pótlás számlával igazolható költségeit) számít fel a termékre, így azzal csökkenti a visszautalandó összeget.
A kormány rendelete szerinti ellálási nyilatkozat minta így néz ki:
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A webáruházunk bármilyen formájú vevő általi tájékoztatást elfogad az elállási szándékról egyértelmű nyilatkozattal.
A jogszabály szerint vannak termékek, megrendelések amikor a vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, de webáruházunk ilyen termékeket nem forgalmaz!
Kellékszavatosság
Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a gyártó vagy forgalmazó vállalhat önkéntes jótállást, illetve a fogyasztót megilletik a kellékszavatossági jogok. Ebben az esetben a hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető.
Szerződésben foglalt leírásnak, mennyiségnek, minőségnek, funkcionalitásnak, kompatibilitásnak való megfelelés, továbbá rendelkezni kell a szerződésben meghatározott valamennyi tartozékkal, használati útmutatóval, frissítésekkel (speciális szabályozás). A vásárlástól számítva 1 évig a vállalkozásnak kell bizonyítania a hiba okát, majd a következő 1 évben a fogyasztónak (áru, digitális szolgáltatás esetén)
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Fogyasztó jogosult arányos árleszállítást/elállást kérni: - vállalkozás nem végezte el a kijavítást/kicserélést, - ismételt teljesítési hiba felmerülése, - teljesítés hibájának súlya, - vállalkozás ésszerű határidőn belül/jelentős érdeksérelem nélkül nem tudta az árut/digitális szolgáltatást szerződésszerűvé tenni. Költségviselés (vállalkozás): - vállalkozásnak saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét, - vállalkozásnak kell viselnie az üzembe helyezés/eltávolítás költségeit, - elállás esetén a vállalkozás költségére kell visszaküldeni az árut.
Jótállási jogok
Az elektronikusan átadott számla egyben jótállási jegy is lehet abban az esetben, ha tartalma megfelel a jótállási jegyre vonatkozó összes előírásnak.
Jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. (A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.) 10/2024. (VI. 28.) IM rendelet a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról szabályozza, hogy mely termékek mellé kell kötelezően jótállást biztosítani.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni.
Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék első alkalommal hibásodik meg és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítja, hogy a termék nem javítható, akkor a vállalkozás 8 napon belül köteles cserélni a terméket. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a vásárló részére.
Ha egy kötelező jótállás alá tartozó termék meghibásodik és a terméket értékesítő vállalkozás vagy a szerviz megállapítása szerint a termék javítható, akkor a vállalkozásnak a korábbi szabályoknak megfelelően ezután is törekednie kell a termék 15 napon belüli javítására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. Ennek célja, hogy a vásárló tudja azt, hogy meddig kell a terméket nélkülöznie. A tájékoztatást a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvételi igazolásra alkalmas más módon kaphatja meg legkésőbb a javításra átadástól számított 15. napon. A vállalkozás tájékoztatási kötelezettségének megvalósulását a fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
Ha egy kötelező jótállás alá tartozó terméket 30 napon belül nem tudja megjavítani a vállalkozás/szervíz, akkor a vállalkozás 8 napon belül cserélni köteles a terméket, tehát a fogyasztó egy új terméket kap. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a termék árának megfizetését igazoló számlán vagy nyugtán feltüntetett vételárat 8 napon belül visszatéríteni a fogyasztó (vásárló) részére.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása)
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik. A 2021. január 1-jétől vásárolt, kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében a jótállási igény érvényesítésének helye lehet a vállalkozás székhelye, telephelye, fióktelepe és a javítószolgálat is. A fogyasztó döntheti el, hogy melyikhez fordul kijavítás iránti igényével.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.
A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.
A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.
A fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való forduláhat ha a panaszkezeléssel nem ért egyet. A békéltető testületek listája elérhető a Békéltető Testületek honlapján a megadott linkre való kattintással. A vállalkozás köteles a békéltetői eljárásban közre működni.
A FOGYASZTÓK A LAKÓHELYÜK SZERINTI JÁRÁSI HIVATALOKHOZ FORDULHATNAK FOGYASZTÓVÉDELMI BEJELENTÉSEIKKEL, MIKÖZBEN MÁSODFOKON A PEST MEGYEI KORMÁNYHIVATAL JÁR EL ÜGYÜKBEN, ORSZÁGOS HATÁSKÖRREL. A 197 JÁRÁSI HIVATAL MINDEGYIKÉBEN FOGYASZTÓVÉDELMI PANASZOK BENYÚJTÁSA MELLETT TANÁCSOK IS KÉRHETŐK PÉLDÁUL JÓTÁLLÁSI, SZAVATOSSÁGI, PANASZKEZELÉSI KÉRDÉSEKBEN. TELEPÜLÉS SZERINT AZ EZEN A KORMÁNYZATI WEBOLDALON TALÁLHATÓAK MEG AZ ILLETÉKES JÁRÁSI HIVATALOK ELÉRHETŐSÉGEI.
2017.január1.után főszabály szerint a Kormány általános elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóságként a fővárosi és megyei kormányhivatal járási(fővárosi, kerületi) hivatalát jelölte ki.
DE: egyes ügykörök pl:e-kereskedelem) tekintetében az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság a megyeszékhely-Szegedi Járási Hivatal- szerinti járási hivatal.
Csongrád Megyei Kormányhivatal Szegedi Járási Hivatala
Cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
Telefon: 62/561-600
Levélcím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
A megyeszékhely szerinti járási hivatal illetékessége fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben a megye egész területére terjed ki.
VITARENDEZÉS A FOGYASZTÓ ÉS VÁLLALKOZÁS KÖZÖTTI HATÁRON ÁTNYÚLÓ, ONLINE ÜGYEKBEN.
http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm
http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/269-Online-vitarendezes
http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas.html
5. Adatvédelem
A Superwebaruhaz szolgáltatója a http://www.superwebaruhaz.hu/content/privacy oldalon található tájékoztatóban rögzíti azon adatvédelmi elveit és szabályait, melyeket az Superwebaruhaz.hu tevékenysége kapcsán végzett adatkezelések során ügyfelei személyes adatainak, valamint információs önrendelkezési jogának védelme érdekében messzemenőkig szem előtt tart. Az Üzemeltető elkötelezett partnerei és felhasználói személyes adatainak védelmében, fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az Üzemeltető a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
A megrendeléskor megadott adatokat a webáruház kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve feliratkozás esetén hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozó működik közre, pl. futárszolgálat. A szállítást végző partner cégek a cégünktől kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak harmadik fél részére továbbadni. Az adatokat kizárólag a csomag célba juttatására, sikertelen átvétel esetén a címzett értesítésére használják.
A megrendelő hozzájárulása ezek adatok kezeléséhez önkéntes, az érintett a megrendeléssel nyilatkozik, megerősíti, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez.
6. Panaszkezelés
Ha bármilyen kérdése van, vagy a megvásárolt termékkel problémája van, elromlott, nem megfelelően működik, akkor a következő linken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot, vagy írjon e-mailt a diagnoweb@gmail.com e-mail címre.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfufJ8UP9lU9D8Afb5aJZZ8VT7CyHKXHFZ46Qwjl3lQNG5apA/viewform
A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: termék) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
A termék hibája esetén, meghibásodása esetén közvetlenül a márkaszervízhez is lehet fordulni! Az ügyintézéshez a vásárlást igazoló számla megléte szükséges, vagy a jótállási jegy!
A gyártók változó idejű garanciát (jótállást) nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Ezt a jótállási jegyen írják le, illetve a magyar nyelvű használati leírásban. Ez a garancia általában 12 hónap vagy több, de ez forgalmazóként változhat. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel.
Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság nyilvántartásba vette az áruház üzemeltetőjét, kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele céjából történ adatkezelés. hibás termékek javításához, reklamációkhoz szükséges adatok kezelése miatt. Az adatokat a megvásárolt termék garanciális ideje alatt őrizzük meg. (A vásárló kérésére az adatok törlésére kerülhetnek korábban is.) Az adatokat a Google által üzemeltett felhő alapú rendszerben tároljuk.
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-79062/2014.
A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok (2001. évi CVIII. Tv.) az irányadók.
7. Vevői hűségpontok
Vevőink vásárlásait “hűségpontokkal” jutalmazzuk. 100 forintonként adunk 1 db hűségpontot. A következő vásárlásnál ezt az pontösszeget felhasználhatja a vásárló. 1 db hűségpont 1 forintként használható fel.
Az oldalon feltüntetésre kerül a hűségkártya, a belépett felhasználók ezen mindig látják, hány pontjuk van éppen. Minden terméknél és a kosárban is látható, hogy vásárlás esetén hány újabb hűségpontot fog kapni a felhasználó.
Ha a felhasználónak van már hűségpontja, a kassza folyamat első lépésénél megadhatja, hány hűségpontot használna fel. A felhasznt mennyiség azonnal le fog vnódni a felhasználó egyenlegéből.
A vevői a felhasználói fiókjában csak akkor látja, és használhatja fel a hűségpontjait ha a az adott vásárlása teljesítettnek minősül, vagyis átvette a terméket és azt ki is fizette. Erről pedig megkapta az értesítést a webáruház üzemeltetője a csomag kiszállítójától.
8. Vásárlói értékelések
A webáruházban a teljesítettnek jelölt valamennyi rendelés esetében a megrendelő - a teljesítettnek jelöléstől számított hetedik napon - automatikusan kap egy emailt, melyben megkérjük, hogy értékelje a rendelést.
A vásárló a rendelést egy öt fokozatú skálán értékelheti (1-5). A rendelés értékelése után lehetőséget nyújt a rendszer, hogy a megrendelt termékeket egyenként is értékelhesse a vevő.
A vevő értékelése megjelenik a https://www.kavefozokboltja.hu/order_review oldalon, az értékelés megadásakor a vevő eldöntheti, hogy megeleníti-e a nevét, vagy anonim módom adja le értékelését.
9. Szerzői jog
A weboldalon található egyedi tartalmak, szövegek, termékleírások szerzői jogvédelem alatt állnak. A nem egyedi leírások, a termékek képei a gyártók, forgalmazók, márkatulajdonosok hivatalos honlapjairól származnak. A weboldalon felelhető további képek Creative Commons CC0 alatt állnak. A következő oldalakról származnak fényképeink: https://www.flickr.com/ és https://pixabay.com/hu/.