Vásárlói értékelések

Tisztelt webshop!!!! Kávéfőző csavaros kupakot rendeltem és kaptam helyette egy kávékiöntőt!!!!!!!!!
Somossy László, 2019-12-23
A megrendelésben egy Hauser CE-923 kávékiöntő szerepelt, mi azt is postáztuk el. Felvettük a kapcsolatot a Vevővel, hogy mire gondolt a megrendeléskor és ha tudunk beszerezni zárókupakot ehhez a típushoz, akkor azt meg fogjuk tenni. Tisztázni fogjuk a félreértést, de természetesen mindig lehetőség van elállni a vásárlástól is.
kavefozokboltja.hu
A termék törötten érkezett!,,
Körmendi Zoltán, 2019-12-08
Amit megrendeltem hamar megjött! Teljesen elégedett vagyok. Az egy más kérdés, hogy nem passzol teljesen a teafőzömhöz, de jó lesz.
Anonim vásárló, 2019-11-21
Minden símán ment.maximálisan megvoltam elégedve a kiszolgálással és a postázással!! köszönet.
Anonim vásárló, 2019-11-13
A megrendelt árut gyorsan megkaptam, a termék megfelelő. Ajánlom a webáruházat.
Veres Krisztina, 2019-11-08
Gyorsan megkaptam.A termék szuper
Anonim vásárló, 2019-11-06
Még nem volt időm kicserélni a rendelt szűrőt, de az biztos, hogy a vártnál sokkal gyorsabban megérkezett. Elismerésem a Webáruháznak!
Máté Csaba, 2019-10-28
Rendben volt minden.
Anonim vásárló, 2019-10-18
Minden rendben volt.
Németh-Pók Angelika, 2019-09-05
Nagyon gyorsak. Megfelelt az áru az elvártaknak. Máskor is szívesen rendelek tőlük.
Török Anita, 2019-09-03
Gyors kiszolgálás, precíz csomagolás!
Glavanovics-Bodnár Katalin, 2019-09-02
Minden rendben volt.
Anonim vásárló, 2019-08-26
Gyors! Megbízható! Ajánlott!
KOKAS MÓNIKA, 2019-08-18
Köszönöm, mindenben megfelelt az elvárásomnak!
Lukenics László, 2019-08-17
Egyszerû rendelés, gyors és folyamatos visszajelzések, kedvezô ár.
Anonim vásárló, 2019-07-24
Nagy örömömre korrekt,gyors volt az árú megérkezése.nagyon köszönöm,maximálisan elégedett vagyok,üdvözlettel:Elekesné, Mária.
ELEKES ISTVÁNNÉ, 2019-07-13
a rendelés folyamán mindent rendben találtam.
Gáspár Blanka, 2019-07-11
Üdv . Egyetlen problémám volt a dologgal, hogy a rendelt terméknek a teteje törött volt mikor kivettem a csomagolásából .Jön a kérdés még is miért nem reklamáltam miatta.AZÉRT MERT 4000-5000 ft értékben nem fogok neki állni azzal kínlódni hogy azt bizonygassam nem én törtem el . KÖSZ PÁ !
Mosolygó Krisztián, 2019-06-30
A vásárlónak nem kell bizonygatnia. Felvettem a kapcsolatot vele, hogy rendezni tudjam a problémáját. Ha csak a tető törött és a gép nem sérült, akkor egy tetőt küldök hogy használható legyen a termék, ha a gép is sérült, akkor szeretném a gépet kicserélni, hogy én is tudjam majd a gyártó felé az igényemet jelezni. Természetesen ebben az esetben sem kell költséggel számolnia, a cserét ebben az esetben saját költségemen egy futárral bonyolítom le! Elnézést az okozott kellemetlenségért!
kavefozokboltja.hu
Adásvételrendben lezajlott, termékkel elégedett vagyok.
Anonim vásárló, 2019-06-29
Nincsenek javaslataim. Korrekt volt, és gyors.
Kardos Zsuzsanna, 2019-06-29